Ali başkanın 4 saatlik bu toplantı geçtiğimiz toplantının aksine epey pozitifti ve yaptığı teşhisler doğruydu. Başkanın özellikle teknik direktör konusunda söylediği şeylerin altına imzamı atıyorum. Aynı şeyleri söyleyenleri sosyal medyada hain ilan eden kitle gereken cevabı almıştır umarım.

Son şampiyonluğu 1-2 sene önce yaşamış bir kulüp olsaydık Emre riskini alabilirdik fakat 7 yıldır şampiyon olamamış bir takımın başına tecrübesiz bir Emre'yi getirmek sandığımızdan çok daha büyük bir kumardı ve bu kumarın tutmaması durumunda hem kulüp, hem de Emre kaybedecekti.

Benim anladığım, "büyük bir teknik direktörün yardımcısı ol" teklifi yapılmış ama bunu kabul etmemiş ve kendi yolunu çizmek istemiş Emre. İyi bir teknik direktör olacağına ve yolumuzun gelecekte kesişeceğine inancım tam fakat önce tecrübe kazansın ve kendisini ispatlasın derim.

Erol için haklı olarak "2 yıllık hocayı aylarca bekledik" eleştirilerini yapmıştık. Bu 2 yılı bile görmemiş bir futbol adamı (resmen td değil çünkü) ile devam etmek peki ne kadar doğruydu? Sırf bu sebeple, teknik direktörlük konusunda böyle bir karar alınmasına sevindim.

Başkan da zaten kazandığımız şampiyonlukların genelde yabancı hocalarla olduğunun ve yerli hocalarla dokumuzun kolay kolay uyuşmadığını artık anlamış. "Türkiye'de yerli hoca şampiyon olur" tezi de koca bir saçmalıktan ibaret. Buna sonra ayrıca değinmek istiyorum.

Satır arasında ilginç detaylar verdi başkan. Kritik maçlarda futbolcuların takındığı tavra tıpkı bizim gibi o da kafayı takmış ve sırf bu sebeple sürpriz ayrılıklar yaşarsak hiç şaşırmayacağım. Bu konudaki düşüncelerinin çok daha sert olduğunu ama yansıtmadığını düşünüyorum.

Kadronun %70 hazır olduğuna ve sanılan kadar iyi bir kadromuz olduğuna katılmasam da, geçmiş yıllara kıyasla şampiyonluk yarışını daha sağlıklı yürütebileceğimiz bir kadroyla sezona gireceğiz. Başkan umarım dediğin gibi üst düzey bir hoca getirirsin ve kendini affettirirsin.

Kadın futbol takımının kurulması konusuna da çok olumlu bakıyorum. Kulübün cebinden para çıkmaması koşuluyla bu iş gerçekleşirse çok iyi olur. Bu konu gündeme geldiyse mutlaka gereken görüşmeler yapılmıştır. Hayırlı olsun diyelim, maçlarına da gideriz mutlaka.

Puma formalarımız hayırlı olsun. Puma'dan ilk sezon için öyle ahım şahım tasarımlar beklemiyorum ama sonraki sezonlar için beklentim büyük. Formalarda yıldız olmayacağının açıklanması da olumlu, hatta geç kalınmış bir hamle. Biz aslında formalara hiç yıldız eklememeliydik.