Sözünüzü tuttuğunuz için teşekkürler.
Ara transfer dönemini kötü geçirmeseydiniz taraftarın bu denli tepkisine maruz kalmayacaktınız. İletişim ve kulübün haklarını savunma konularında çok yetersiz kaldınız.
Yapılan harcamalar ve gelirler konusunda yaptığınız açıklamalar hep soru işaretleri ile doluydu. Fenerbahçe'nin bir anda golcüsüz kalma sebebinde oyuncuların payının daha yüksek olduğunu taraftarlara anlatamadınız. (Duran denilen mental retardeyi hala savunanlar var sosyal medyada mesela.)
Ali Koç'a yıllarca sabretmiş bu taraftar. Bir enkaz devraldınız ama bu enkazı toparlayacak izlenimi hiç veremediğiniz için bunlar yaşanıyor. Fenerbahçe'de zaten kişiler değişiyor ama zihniyet değişmiyor. Bu kulübe bir zihniyet devrimi gerekli.
Tedesco'nun sezon bitmeden gönderilmesi çokça tanık olduğumuz, ezbere bir hareket ve bu yönetimden de neden olmayacağını ispatlar nitelikte. Hocanın taktiksel eksiklikleri oturulur tartışılır ama bu adam en azından sezon sonuna kadar kalmayı hak ediyordu.
Tedesco'nun vedası sırasında yaşananlar ders olmalı. Saha içi kararları tartışılır ve geliştirilebilir ama Mourinho gibi takımı alenen satmadığı için taraftarlar tesis kapısında saatlerce beklediler adamla vedalaşmak için.
Takımı sabote eden, saçma sapan kadrolar çıkartarak "beni kovun" diyen adama bile verilen şans (ki kendisi bundan aylar sonra Benfica eşleşmesini de satarak tüy dikmişti) Tedesco'ya verilmedi ya ona yanıyorum ben. İkincilik koltuğunu da kaybedersek bunun hesabını kim verecek?
Fenerbahçe taraftarı aynı şeyi yıllarca yaşadığı için neyin ne olduğunu ve olmadığını artık görüyor. Siz de aynı şeyi yaparak farklı bir sonuç beklediniz. Başkan adaylarından ricam, ne yapacaklarını en kısa sürede açıklamaları. Bu kulüp yeni bir seçimi daha kaldıramaz artık.
Şampiyon olamadığımız için sezonu erken açmak zorunda kalacağız. Dünya Kupası da var. Bu transfer süreçlerini ve takım olarak sezon başı kampı yapma durumumuzu ciddi etkileyecek. O yüzden, ne olacaksa en kısa süre içerisinde olmalı. Kaybedecek bir sezonumuz daha yok.
Fenerbahçe'nin 100 yılı aşkın mirasını ve prestijini paramparça etmiş bir önceki yönetime "efsane", az biraz kalan kazanımları da yok edenlere de "büyük başkan" muamelesi çekenlere, meşaleler ile karşılayanlara bu Fenerbahçe müstahak.

0 Yorumlar