2026 Dünya Kupası'nın başlama düdüğüne iki hafta kalmış ama ülkede öyle şeyler yaşanıyor ki, Dünya Kupası havasına girebilmiş değiliz ve giremeyeceğiz de asla. Şu günleri çok daha coşkulu ve heyecanlı geçirmemiz gerekirken, içimizde olan tek şey öfke. Üzülüyorum bu ülkeye.

Bu günlerde, futbolcularımızın da oynadığı kupa reklamlarını izlememiz, kupa temalı dergileri kurcalamamız gerekiyordu. 24 yıl aradan sonra ilk kez katılıyoruz ama turnuvanın gediklisiymişiz ve sıradan bir olaymış gibi bir tutum var ülkede. Heyecanımızı kaybettik çünkü.

Bu turnuva sıradan bir turnuva değil. Olası bir savaş ilanı için bile bu turnuvanın bitmesi beklenir. Herkes turnuvaya odaklanmısken, bizim kupa gündemimizde ise kıytırık bir anahtarlığının karaborsadan 5 katı fiyata satılması ve Panini albümünün hiçbir yerde bulunamaması var.