Bu aralar sabah rutinim, gece uyurken kupada oynanmış maçların özetini izleyerek güne başlamak oluyor.
İran - Yeni Zelanda maçının özetini izlerken maçın spikeri beni şok etti. Sokaktan birisini bulup getirmiş ve "hadi maç anlat, zaten bu saatte kimse izlemez" demiş gibiydi TRT. 8 dakikalık özet boyunca spikerden, muhtemelen maça hiç hazırlanmadığı için futbolcuların ismini hiç duymadım. İran'ın yediği golde de inanılmaz bir ruh haline bürünmüş üstelik. Bu durum sadece benim dikkatimi çekmemiştir diye düşünerek, ekşi sözlük'te bu maçın başlığına girdiğimde ne göreyim?
Maçı canlı izlemiş olanlar, spikerin ilk 5 dakikada takımları da KARIŞTIRDIĞINI söylüyor.
Maçın ilk dakikalarına dair kesiti de izledim ve inanamadım duyduklarıma. İşkembe-i kübra'dan atıyor spiker beyimiz. Stüdyodan maçı anlatsa ve takımları karıştırsa bir nebze hak vereceğim ama spiker abimiz stadyumda.
Kendinize ve işinize hiç mi saygınız yok? Aynaya nasıl bakıyorsunuz?
Bir kurum düşünün ki, "efsane spiker" olarak adlandırdıkları spikeri bile Avrupa Şampiyonası maçında Chiesa'ya defalarca kez "Inzaghi" desin. Çamur gibi görüntüsü, yıllardır bitmeyen senkron problemleri ve berbat spikerleri; liyakat kelimesinin önemini bir kez daha hatırlatıyor.

0 Yorumlar